Inte hemma onsdag

Idag har jag inte varit hemma mycket.. Rätt skönt det med, jag ser tillräckligt av det här stället ändå haha.. Men först var det vårdcentralen och där fick jag lämna blod till massa prover, så nu hoppas jag att dom hittar nåt så jag slipper må såhär längre..
Sen åkte jag på anställningsintervju, tyckte det gick helt okej men eftersom tjänsten tillsätts på måndag så ringde dom med besked redan i eftermiddags och nej jag fick det inte men det känns i alla fall bra att ha fått gå på intervju. Det går ju alltid fler tåg. Jag deppar inte ihop för det här, vet att jobbet hade passat mig perfekt men men.. Ska se till att bli klar lärare nu :)

Sen efter anställningsintervjun gick jag till Mimmi och Tess en sväng. Broderade lite och sen skulle dom till Maxi och handla så då följde jag med så nu har jag fyllt på lite här hemma. Det känns bra det :)
Sen jag kom hem har jag lagat och ätit mat och nu sitter jag i soffan och sömnar nog snart ha ha.

Händer nig inte så mkt alls ikväll, skönt det med..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad tråkigt du inte fick jobbet.

Nästa gång går det!



Ska f*n ta nya tag, så jag kommer över 20-kilosspärren!

2009-02-18 @ 20:35:40
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0