Krångligare förr??

Det blev inget stan idag. Mimmis huvud ville inte det. Får väl se om det blir imorrn istället.. Då måste jag ta mig till OnOff oxå för min kära dator hotar med att ge upp. Jag blev fan rädd förut när jag startade den och det stod: Datorn går inte att starta..
Så skulle den reparer och ha sig.. Men sen när jag startade om den så funkar den kanon igen, men jag är lite rädd att den håller på att ge upp totalt och det är lika bra att OnOff får titta på den innan den brakar ihop totalt och inget går att rädda i datorn och garantin har gått ut.. Och det vill jag inte, utan min dator är jag halv.. Jag måste ha en dator.. Mobil och dator kan jag inte va utan.. Jag vet inte hur man klarade sig innan det fanns, men då visste man ju heller inte vad man missade.
Jag har många gånger funderat över hur man gjorde om man tappade bort nån, eller om nån kom försent.. Jag menar nu är ju alla ett mobilsamtal bort bara.. Det måste varit krånligare förr ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0