Melodifestivallåtarna del 2

Eftersom jag började förra veckan med att skriva om låtarna i Melodifestivalen efter att jag hade hört en minut av dom på fredagen så får jag fortsätta den här veckan med ;) Så här är mina åsikter:

Lili & Susie - Show me heaven: Det här var bra tror jag.. Ganska mycket 80-tal, men det brukar ju va bra så.. Refrängen fastnar med en gång

Lasse Lindh och bandet - Jag ska slåss i dina kvarter: Det här var väl sådär kanske... Men kan va så att den blir bättre och bättre när man har hört den några gånger

Jennifer Brown - Never been here before: En powerballad.. Det här tror jag kommer funka bra..

H.E.A.T - 1000 miles: Rock behövs alltid i festivalen.. Jag gillar det här..

Markoolio - Kärlekssång från mig: Markoolio är ju alltid rolig.. Det här var lite roligt.. Annorlunda med en ballad från honom.. Får väl se vad jag tycker imorrn...

Amy Diamond - It's my life: Typisk Amy låt är d första jag känner.. Men jag tror jag kommer tycka bättre om den här när jag ser hennes energi på scen..

Cookies' n Beans - What if: Det här var oxå helt okej..

Måns Zelmerlöw - Hope & Glory: Det här kommer bli en hit känner jag direkt.. Det här var bra! Jag ska nog ta tillbaka allt dumt jag sagt om Mums-Mums dom senaste veckorna ha ha

Sådär då har jag hört denna veckans låtar oxå :) Jag vill inte sia om utgången den här veckan heller.. Men är Måns nummer bra och jag gillar låten imorrn med så kommer jag nog hålla på honom tror jag.. Tror det kan bli kul imorrn :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag skriver under på att rock alltid behövs i festivalen. Just nu grubblar jag dock på att bojkotta hela fanskapet

2009-02-13 @ 17:25:55
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0