Repris och Melissa

Nu har jag sett reprisen av melodifestivalen.. Jag måste nog erkänna att så fantastiskt va nog inte Scotts.. Det tar emot att säga.. Men det va nog adrenalinet här igår. Klart dom var bra, men jag vet att det kunde varit bättre helt klart.. Men jag hade en sjukt kul kväll så det gör inte så mkt ha ha. Nu får man ju hoppas på andra chansen och att dom kan göra ännu bättre ifrån sig då.. Antagligen blir det en favorit i repris då.. Carro kommer tillbaka :)  Vi får väl se.. Innan det så är det ju faktiskt Säffle..

Carro har fått mig att inse hur fantastisk Melissa i Zlips är. Alltså den rösten, jag älskar den. Hon verkar vara en helt fantastisk människa oxå.. Gillar henne skrapt sen dansbandskampen.. Jag älskar hennes personlighet, hon verkar vara en sån som inte håller tyst med om vad hon tycker..

Kommentarer
Postat av: Carro

hihihih. Melissa är braaa :D Och jag är bäst som fått dig att insé det ;D HAHA

2009-02-09 @ 10:18:35
URL: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0