Röriga regler??

Nu har dom rört till melodifestivalreglerna, jag har hört det där om den internationella juryn förut, men inte fattat nånting och jag fattar inte så särskilt mkt mer efter Aftonbladets genomgång om jag ska va ärlig. Läste att artisterna inte förstod så mkt dom heller så det är väl inte så att jag är dum kanske.. Det verkar rörigt att ha dueller varje deltävling, mkt bättre när det bara har varit i andra chansen tycker jag. Dessutom kommer SVT:s telefonväxel braka igen, det gör den ju alltid. Att dom inte lär sig. Se bara vad som hände när det va final i dansbandskampen och folk hade lite tid på sig att rösta i slutet, för det kommer bli lite tid nu med.. Ja ja vi får väl se hur det blir på lördag.. Jag är skeptisk i alla fall..
Jag står fast vid att det borde vara som förr i tiden med en tävling och 10 bidrag endast. Eller som jag, Mimmi och Tess diskuterade igår, låt en artist sjunga alla låtar så väljer vi låt, inte artist. För det är lite det man gör nu.. Jag menar jag har ju redan talat om vilka som blir mina favoriter på lördag och då har jag inte hört låtarna än..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med dig där, en tävling, 10 låtar. Jag kan möjligen sträcka mig till två deltävlingar och en final. Men då är jag snäll. =P

Det var bättre förr!!!

(Så fick jag sagt det idag oxå, haha)

2009-02-04 @ 14:48:22
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0