Melodifestivallåtarna del 3

Som vanligt varje fredag numera så skriver jag om schlagerlåtarna. Det här är vad jag tycker den här veckan:

Velvet - The Queen: Det här är helt okej.. Kanske inget jag tycker jättemycket om men det funkar helt klart.

Rigo & The Topaz sound feat Red Fox - I got you: Kisspaus är det första jag tänker på... Usch så tråkigt..

Molly Sandén - Så vill stjärnorna: Jag älskar hennes röst. Ska det bara vara en ballad i final i år så ska det va Molly!

E.M.D - Baby goodbye: Det här gillar jag helt klart. Jag kommer hålla på låt nummer fyra den här veckan oxå, ser ni ett mönster ha ha

Mikael Rickfors - Du vinner över mig: Jag gillar faktiskt det här...

Maja Gullstrand - Här för mig själv: Kisspaus nummer 2.. Det här hade funkat utan Maja, jag klarar inte hennes röst..

Sofia - Alla: Det här är fan rena grekiskan, bokstavligt talat.. Det funkar ju inte, svenska folket köper inte det här.. Det borde melodifesativalledningen veta vid det här laget!

BWO - You're not alone: Jag älskar ju BWO och även det här, även om jag inte vet om en ballad kommer funka iofs.. Men jag tycker om det!

Ja vi får väl se hur det går imorrn.. Men jag håller på EMD och BWO. Molly får gärna gå vidare oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0