Dagen är här

Ja så va kryssnings dagen här :) Känner mig faktiskt på helt okej humör idag, vilket är bra. Mycket kan bero på att Carro förgyllde min kväll nåt så oerhört igår. Det kanske låter löjligt, men det lilla jag hörde gjorde mig hur glad som helst. Jag är så himla glad att hon tänkte på mig och ringde :) Jag kan leva länge på det jag kände just då :)
Jag önskar givetvis att jag hade varit där själv, men det kommer fler gånger och jag hoppas du hade det hur kul som helst Carro :)

Om en timme kommer Kim och jag är faktiskt fixad och klar redan. Är så gott som färdig packad. Det som stör mig är att jag inte hittar mina nagelack. Jag kan inte komma på vart jag stoppade dom när jag flyttade och nu är dom putsväck. Jag får ta och leta lite till tror jag allt..

Emma är här, just nu sover hon tror jag.. Hon va nog lite trött på min SMS kontakt igår ha ha. Jag fick byta låt lite då och då för att hon inte skulle slå ihjäl mig ha ha. Men det finns bara ett bands låtar i min mobil för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen det där med dina sms, hälsa Emma att jag lider med henne. =P

2009-01-04 @ 12:49:09
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Carro

aawh. glad att ja gkunde glädje dig o Angelina ^^ När jag kom på vart jag så glad :D HAHA. jag är så smart ibland ;D

Bästa hade ju varit om ni kunde snackat med Henrik... dock gick inte de o ordna ;)



Förstår vilken musik du ahr i mobilen, min kompis lotta börjar bli fett trött på mig med ;D HAHA

2009-01-06 @ 17:34:59
URL: http://www.carrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0