Fredag

Så var det fredag eftermiddag.. Har varit på möte med vikariepoolen idag, känns helt okej.. Hoppas man får jobba lite i alla fall.. Skulle va så skönt att få inkomst nånstans ifrån..

Sen va jag och drack kaffe hos Mimmi och sen gick vi ner på stan, träffade Tess och sen till apoteket och efter det gick dom vidare på stan och jag gick och mötte Carro och Lotta. Så jäkla kul att träffas :) Så gick vi och åt och flummade och hade oss. Sen runt på stan.. Hittade det vi skulle ha tror jag ;)
Nu är jag hemma igen och sen ska jag nog till Mimmi och Tess och se lets dance tänkte jag..

Kommentarer
Postat av: Carro

såååååååååå kul att träffas :D <3

Längtar till nästa helg :D

2009-01-30 @ 20:00:32
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Astrid

Kul bogg du har:)

Jag har frågestund nu, och jag skulle bli jätteglad om du kunde ställa en fråga!

2009-01-31 @ 18:08:02
URL: http://snowbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0