Gosat

Så har ännu en dag förflutit. Har tillbringat hela dagen hos Mimmis kusin Mona. Det va en jäkla massa folk där ha ha. Men det va kul det med. Gosat lite med Ada och med Elins hund Athena. Massa tjôt och sådär. Dricks en jäkla massa kaffe när man är där ha ha. Mat blev jag bjuden på oxå, det va gott ;) Kollade lite hockey oxå.. Sen åkte vi hem runt 21.. Så då har jag ätit lite och sen sydde jag lite. Jag och Mimmi ska tydligen ha syjunta imorrn, det ser jag fram mot ;)

Nu ska jag lägga in lite bilder från mobilen i datan och sen ska jag väl greja runt lite här. Jag fastnar väl här som vanligt halva natten ha ha.. Men det är kärlek som min Kim skulle sagt ;)

Kommentarer
Postat av: Kimmen!

Allt är (typ ibland) kärlek, raring ;)

2009-01-10 @ 23:34:03
URL: http://atjo.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Kom ihåg vad Di leva sagt "Allt är kärlek när vi vågar vara närvarande och möta saker och ting precis som de är"

2009-01-11 @ 17:11:02
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0