Hockey

Ja Sverige förlorade ju JVM finalen med 5-1. Jävla skit alltså :( Jag va riktigt upprörd över domarnas agerande. Jag brukar vara upprörd över domarna, jag är min pappas dotter i det avseendet ha ha. Men igår var det värre än värst. Wikegård ville ju kasta sönder grejer och ha sig. Jag kände lite likadant. Dom körde på Markström, Sveriges målvakt typ 4 ggr. En gång blev det utvisning. Han hade en jävla tur som klarade sig från skador. Hade nån svensk gjort likadant med deras målvakt hade han fått matchstraff, d är jag säker på. Så jäkla enögd domare så det finns inte. Och så typ 20 000 enögda kanadensare på läktaren. Domarna klarade inte av att stå emot det, så jävla dåligt!

Aja, bara nya tag nästa år! Då kan dom väl få ta guld, d är dom verkligen värda!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var ungefär lika frustrerad som Wikegård, fy satan vilka veka domare som inte kan stå emot publiken och följa reglerna!

2009-01-06 @ 21:34:55
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag var ungefär lika frustrerad som Wikegård, fy satan vilka veka domare som inte kan stå emot publiken och följa reglerna!

2009-01-06 @ 21:35:04
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, man kan ju tycka att om man får dömma VM-finalen så borde man vara så pass profesionell att man kan hålla sig opartisk.

2009-01-07 @ 14:32:29
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0