Jämt trött

Jag är inne i en period då jag är extra trött. Det händer ibland och jag är där nu. Det verkar bara finnas två perioder hos mig antingen är jag hur pigg som helst och kan inte sova eller så är jag dödstrött och skulle kunna sova dygnet runt. Det är inte bra nåt av det ha ha. Men hellre pigg än såhär halvt medvetslös hela tiden säger jag bara..

Jag är trött på designen jag har på min blogg oxå.. Jag skulle kunna fixa egen header och så om nån bara hjälper mig att lägga dit den för sånt suger jag verkligen på ha ha.. Carro, kanske ha ha.. Men just nu har jag inga idéer på hur bloggen skulle se ut heller så om nån har nåt tips så tar jag tacksamt emot dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0