Nya tag

Jag är lite trött idag.. Gick så klart och la mig lite för sent men sen änr jag väl lagt mig fick jag världens mensvärk.. Fy fan, det är inte skoj. Men jag somnade sen i alla fall.. Nu sitter jag och är lite smånervös inför redovisningen men det ska nog gå bra hoppas jag.. Vi redovisar ju först, rätt skönt det.. Men sen ska man sitta och lyssna på alla.. Det kan bli lite drygt..

Kollade ju grammisgalan igår.. Försökte få syn på Scotts, men d gick ju sådär för mig ha ha.. Hade hysteriska klubben på MSN oxå ha ha.. Men fan va kul vi hade ;) Scotts säker i ScottsSekten <3 Jag såg ju bara EMD hela tiden, inte för att det är några fel på det alls.. Så jävla bra att dom vann, Jenny let med love you är verkligen den bästa låten av dom som va nominerade :) Och ett fantastiskt framträdande gjorde dom oxå :)

Jag vet att jag inte ska bry mig, men ibland undrar jag om folk inte har nåt vettigare för sig än att lägga sig i andras liv? Det verkar tydligen inte så.. Jag blir bara så trött.. Avundsjuka är vad det är, ren och skär avundsjuka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

För övrigt kan jag meddela att en viss Z inte är särskilt snygg längre... =P

2009-01-08 @ 09:48:28
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, nja det kanske han inte var, men det var ju inte bara du som spanade in honom i Borås... =P

2009-01-08 @ 20:13:54
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Carro

galna på msn, jao ;D haha.

2009-01-08 @ 21:31:45
URL: http://www.CarrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0