Nyvecka

Så var det en ny vecka. Från och med nu har jag ingen aning om hur mitt liv kommer att se ut. Ja det är jätte skrämmande och jag är egentligen livrädd.. Hur jag ska få pengar ska jag fixa imorrn och sen gäller det att ta tag i examensarbetet så det blir klart nån gång.. Sen gäller det att söka massa jobb.. Och hoppas på det bästa!

Igår va mina favorit grabbar just nu på Bingolotto. Såklart kollade jag, jag köpte till och med en lott ha ha. Men inte vann jag nåt på den för det ha ha.

Nej nu ska jag fixa i ordning mig och sen gå iväg och fixa lite saker..

Kommentarer
Postat av: angelina

jadu ens liv är skrämmande att se. jag vill inte ens veta vad som kommer hända framöver för jag blir hyper NERVÖS som fan när jag tänker på vad som SKA hända nu :/ ... Puss puss LOVE YOU!

2009-01-12 @ 22:10:44
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0