Om mig

Jag lånade den här från Angelinas blogg :)

MSN;

Hur många har du online? - 5 just nu, d är ju tidigt ha ha
Vad heter du på msn ? - Icka
Vem är snyggast på din msn som är online? - Ha ha Danne ;)
Vem är töntigast på hela din msn? - Det finns en del..
Vem skrev du senast till? - Det måste varit Angelina igår

MOBIL;
Hur många kontakter har du? - 61
Beskriv den sjunde kontakten? - Anki, Fias mamma. Hur go som helst :)
Vad står det på ditt senast sms? - Nej sånt berättar jag inte ha ha
Vad är ditt mobil nummer? - Det får inte vem som helst ha ha
Vad har du för mobilkort? - 3
Vilket språk är det på din mobil? - svenska

DIG;
Hur gammal är du? - 22, 23 i juni
Lång eller kort? - Kort!
Brunett eller blondin? - Blondin :)
Är du singel? - Japp
Gillar du någon? - Jag gillar många ha ha

JA/NEJ;
Kär: - Pass på den frågan
hungrig: - Nej
snackar på msn: - jNej inte nu
har druckit något på den sista timme: - Nej men jag har ätit youghurt
smsat så du har fått ont i tummarna: - Det har hänt ja ha ha
ringt någon och sagt att du har känslor för han/hon: - Det har jag nog aldrig gjort, för feg för det..
kan annat språk än svenska: - Engelska
Har sagt till någon som du inte känner att han/hon är ful: - D har jag säkert gjort ha ha
Pratat med en på din msn som är as kaxig: - Nej
Kan du hans/hennes namn: - finns inga ju
Älskar du din mamma: - Min mamm är den bästa man kan ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0