Slappt och planer

Idag blir det total slappar dag.. Jag ska inte göra många knop alls.. Kanske diska, ja det behövs göras ha ha.. Skulle väl behöva städa oxå men det kommer faktiskt en dag i morgon oxå och jag lever ju efter måttot: Det du inte gör i dag kan du göra imorrn ha ha.. Nej men jag ska ta tag i det, jag vet ju vad som behövs göras och så illa ser det faktiskt inte ut här hemma. Det hade kunnat vara värre..
Så idag blir det mys med katterna och sport på Tv. Det är så bra på helgerna så här på vintern, det är alltid massa vintersport, mest skidor vilket jag tycker om. Eller inte just längdskidor men skidskytte tycker jag om :) Jag är ju en sportfåne som jag tror alla som känner mig har fattat vid det här laget ha ha..

Min syster som aldrig ringer mig har ringt mig 2 gånger idag redan ha ha. Blev en aning förvånad när jag såg hennes nummer på telefonen. Men alltid trevligt att höra av henne. Jag ska inte säga nåt för jag ringer aldrig henne heller ;) Vi ska planera pappas 60-årsdag. Han fyller ju 60 den 29 mars :) Det är bra att ha min syster för hon har alltid bra idéer :) Bara för att jag skrev att syrran ringt 2 gånger så ringde hon en 3:dje gång ha ha. Nu hade hon bokat det vi ska göra, jag vill inte skriva vad det är eftersom pappa inte ska veta nåt. Inte för att jag tror att han ens vet att jag har en blogg men man kan ju aldrig veta. Men då ska jag hem till mamma och pappa i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag vill också ha slappardagavundsjuk

2009-01-25 @ 09:33:46
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0