Trevlig helg

Så va jag hemma från en trevlig helg i Gävle. Hockeyn gick ju inte så bra alls, domaren va blind ;) Jag hade en kass plats ha ha. Jag fick massa folk i knät hela tiden, så närhet kunde jag ju inte klaga på att jag inte fick ha ha. Hände inte så mkt mer kul.. Har mått sådär hela helgen, tror jag håller på att bli sjuk. Men kul i alla fall :)

Nu när jag kom hem skickade Carro en låt till mig som verkligen va gjord för mig ha ha.. Fy fan va kul ;)

Men tack Mimmi och Tess för en trevlig helg :)

Nu ska jag surfa runt här och sen sova tidigt eftersom jag ska upp imorrn..

Kommentarer
Postat av: Carro

hehehehe. "Robertooooooo" xD

2009-01-18 @ 20:36:46
URL: http://www.CarrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0