Allergiskit!

Mina ögon kliar och jag är hur trött som helst. Jag vill inte vara allergisk längre. Det är inte roligt. Jag vet att jag är långt ifrån lika drabbad som vissa andra men jag är riktigt trött på det ändå. Jag vill kunna vara ute när folk klipper/har klippt gräset utan att behöva klia ut ögonen. Just nu är det riktigt jobbigt. Men värst är tröttheten.. Jag vill liksom lägga mig nu, klockan är halv 9. Folk tror inte man är klok.. Trodde det va tröttheten från helgen men insåg att ögonen kliar som fasiken och att d är sån trötthet som jag brukar ha när allergin är i farten..
Så nej jag säger godnatt nu och hoppas att d är bättre imorrn..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Är det säkert du är allergisk emot gräs? Det kanske beror på allt "rå stirrande" på Scotts i helgen??haha,

Nej, skämt åsido Det kan inte vara lätt att vara allergisk. Det finns ju mycket skit som flyger runt i luften. Hoppas att du blir bättre snart.

PS Det kanske funkar med att stoppa ett allergi filter i all Öppningar,hahaha/Suss

2009-07-08 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0