Bättre

Idag är mitt öga mycket bättre :) Precis som du sa Carro, när ska jag lära mig att lyssna på dig? Ha ha.. Förmodligen aldrig ;). Igår var en tråkdag men folk på msn gjorde sitt bästa för att muntra upp mig och sen hade jag två roliga telefonsamtal.. Alltid lika kul, men i det ena blev jag beskylld att va nån annan ha ha.. Nej jag vill inte va honom, jag vill... Nej nu är det nog fan bäst jag är tyst här!
Påtal om det, hade en helt underbar dröm imorse, precis innan jag vaknade. Ska bespara känsliga läsare några detaljer ;).

Idag händer nog inte så mkt heller, men jag har i alla fall varit och slängt i en tvätt och sen tänkte jag ta tag i hur den här lägenheten ser ut. Inte för att det är jättefarligt men det är skönt att få det gjort innan jag åker bort igen.. Jag gör ju inget annat än far runt ha ha. Så det är planen för idag, får väl se hur bra det går ;).

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi ..jag skulle ha skickat det där smset lite senare så du hade fått veta hur det slutade ,)

2009-07-11 @ 12:47:27
Postat av: Charlotte

Nu blev jag nyfiken var för dröm var det?? =)

2009-07-11 @ 17:28:00
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Susanne

Inte snällt! Säger man A får man säga B./Suss

2009-07-11 @ 21:19:57
Postat av: Carro

haha, "ÄRE ROBERTO!!!??" xD omg.. hur fan kunde han Robertos namn? Hallelulja ;D

Kul o snacka. kollade telen och vi påratade i 1 tim och 57 min XD oh shit xD HAHA! puss o kram på dig. ses imörn? :)

2009-07-11 @ 22:53:02
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Charlotte

Okej! =) Hoppas du hade det trevligt i drömmen iallafall =)!!

2009-07-12 @ 15:48:33
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0