Fått stryk??

Idag är det bättre med halsen men istället har mitt höger öga bestämt sig för att svullna upp.. Mindre trevligt känner jag.. Det gör ju det lite då och då men det är lika otrevligt varje gång! Så nu hoppas jag att d går ner till söndag och framförallt till onsdag. Jag har ingen lust att åka till Malung och se ut som jag har fått stryk! Lär ju inte få i några linser i det här ögat heller och det vill jag gärna ha. Ha ha.

Nej nu ska jag fortsätta slö surfa eller om jag ska läsa lite till. Orkar inte göra många knop kan jag säga..

Kommentarer
Postat av: Susanne

HAHA inte skoj, men det är några dagar kvar, så det hinner försvinna.Krya på dig./Suss

2009-07-10 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0