Huvudvärk

Nu är jag åter på banan. Har varit däckad av en jävla huvudvärk hela eftermiddagen. Den började redan på jobbet men jag klarade det i alla fall men sen när jag kom hem och intog soffan så blev den bara värre. Sen somnade jag och sov typ 2 timmar men inte blev den bättre av det, snarare tvärtom men nu börjar den släppa så jag orkar sitta uppe i alla fall.. Som tur är jobbar jag inte förrän senare imorrn. Det va en som inte kunde jobba kväll imorrn så hon frågade om jag kunde byta och givetvis, hellre kväll än att gå upp tidigt. Känns väldigt skönt nu eftersom jag inte mår helt bra än. Borde laga mat tills imorrn men det vet jag inte riktigt om jag orkar.. Men börjar halv ett så jag kanske hinner fixa till nåt innan..

Dagen i-landsproblem är förövrigt att min X-tangent på datorn har lossnat.. Jag kan säga att d är en jävla tur d inte är nån tangent man behöver använda ofta för då hade jag blivit galen ha ha. Det här är ett verk av mina katter misstänker jag ;). Men det är störande vill jag lova ;).

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ont i skallen är ingen skön grej. Kan vara nog så jävligt att bli av med. Haha katter kan vara riktiga plågoandar. Speciellt när dom börjar att mjauma och vill ut mitt i ett bra program. Då kan kuddar börja att flyga. / Suss

2009-07-20 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0