Kristianstad

Nu sitter vi på tåget hem. Idag är det redigt segt kan jag lova.. Kan ju bero på att vi har varit ute 2 dagar i rad och sömnen inte har varit vad den borde vara. Men igår va så jävla kul :) Jag kan nog inte riktigt förklara hur kul det va så ni ska förstå..
Bilderna kommer när jag hunnit fixa dom, vilket antagligen blir senare i veckan.. Men det kommer, så bara lugn ha ha..

Vi åkte i alla fall från Marita vid 15. Kom väl till Kristianstad vid 17. Då skulle vi gå till torget och kolla läget och precis när vi kommer till torget kom Scotts-bussen körande, vaddå timing ;). Sen tog jag ut pengar och vi gick och letade upp Burger King för att äta.. Dit kom sen hela gänget. Som den här kvällen bestod av: Jag, Carro, Marita, Maritas son, Nilla, Mia, Sofia, Tina och Fia. Ett helt underbart gäng. Sen gick vi till scenen efter lite om och men ;). Vi ställde oss längst fram och då höll det väl upp men sen när det närmade sig spelningsdags så började det att regna som fan. Efter ett tag såg vi ut som dränkta katter. Men vi va så söta med filtar, palestina sjal, tröja och allt va det va ;) Men alltför Scotts, Scotts jävlar ;). Det va en riktigt rolig spelning. Vårt gäng höll igång som aldrig förr :). Enda missen va väl att strömmen gick mitt i "Grace Kelly". Det bara dog.. Men vi fortsatte att hålla igång med diverse ramsor och låtar.. Tror Scotts tyckte vi va lite underhållning ;). Sen kom strömmen tillbaka som tur var :). Ja det va riktigt kul i alla fall :) Carros skylt va bäst under kvällen, Henke höll på att garva ihjäl sig. Det va sött sen när han skulle förklara meningen med skylten för Lillen ;).
Efteråt tog vi autografer och lite sådär.. Sen åkte vi hem till Marita, jag somnade ganska skönt i bilen.. Ännu skönare i sängen sen. Det va jävligt segt att vakna halv 8.. Man undrade lite varför i hela fridens namn vi skulle åka hem så tidigt ha ha. Men förklaringen är ju att jag börjar jobba 15.. Det ska bli kul det ha ha..

Tack alla goa människor som har gjort den här helgen så jävla kul!! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tänk bara positiva tankar, så skall du se att du överlever denna dagen också( och det MÅSTE finnas en hel del att njuta av). Ja, ni verkar att ha haft sjukt roligt i helgen./Kram på ER alla Suss

2009-07-06 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0