Sjukt trött

Jag är sjukt trött.. Kvällen igår va väl helt okej. Jag va så fruktansvärt trött efter typ 3 timmars sömn och en hel jobb dag så när Scotts hade spelat klart runt 23 så va jag väl kvar en stund till och sen drog jag hem. Så jäkla skönt.. Dom andra 3 kom inramlande runt halv 3. Dom hade roliga saker att berätta, såklart jag ångrade mig lite då men insåg snabbt att d hade jag aldrig orkat. Då hade dom fått bära hem mig. Men det va kul så länge jag va där :). Kul att träffa alla :) Sen sålde dom ju nya skivan oxå så nu har jag den. Lite glad att jag inte bokade den faktiskt ;).

Men nu ska jag snart till jobbet som jag inte alls är upplagd för.. Jag bloggar igen när jag har lust med det.. Har inte så många kort att bjuda på.. Tog nästan inga alls..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du gjorde rätt som inte för beställde skivan du, haha. Jag får vänta lite till. Men den som väntar på något bra, väntar aldrig för länge, haha.Sov gott. /Suss

2009-07-26 @ 01:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0