Skitdagen

Jag hade jättekul på Diggiloo igår :) Kommer blogga om det senare då jag har tagit reda på korten och sådär. Det orkar jag inte nu. För nu ska jag berätta om min jävla skitdag, rent ut sagt. Fy fan! Det började med att min katt som varit så duktig och klarat av att vara i mitt sovrum utan att kissa i sängen, gjorde det imorse igen så nu är täcket i tvätten. Tvättar d idag och resten imorrn då jag är helt slut. Sen kom jag till jobbet och d gick väl bra till andra besöket. Jag kan inte gå in på vad som hände men när jag kom ut därifrån så bröt jag ihop. Det tog ett tag innan jag lugnat ner mig och kunde gå vidare och där fick jag oxå klagomål, vilket resulterade i att jag bröt ihop igen. Som tur är har jag jättegulliga arbetskamrater och en av dom va där då och hon tog hand om mig. Sen har dagen gått ganska bra faktiskt. Men som ni förstår va min morgon inte den bästa. Men med världens bästa arbetskamrater så går det mesta, fan va jag kommer sakna dom sen!
Jag vill bara säga, att jag tar inte åt mig såhär i vanliga fall.. Men just nu är det väldigt mkt i mitt huvud och då rinner det över.. Men imorgon är jag ledig och det ska jag verkligen vara. Bara tvätta då.

På onsdag blir det äventyr igen :)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej!

Passa på att vila på din lediga dag. Jag har börjat jobba idag efter semestern, men passade på att utnyttjna flexen idag och gick hem vid 3.

Imorgon blir det Scotts i Borgholm! Jippi!

Vad är det för äventyr du ska på onsdag???



Kram Nilla

2009-07-27 @ 16:45:40
Postat av: Susanne

oJ, Det känns igen. Men tror inte det beror på dig. Du gör nog allt till punkt o prick och lite till. Det är nog personen du hjälper som inte är riktig tillfreds med sin dag, situation eller inte läst biståndsbeslutet ordentligt. Det är tur du har gulliga arbetskamrater. Det är klart du kommer att sakna dom. Tro inte annat än att dom kommer att sakna dig oxå./ Kram Suss

2009-07-27 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0