Slapp dag

Nu börjar jag landa lite mer i verkligeheten. Igår gjorde jag inte många knop alls. Satt mest vid datorn.. Kände att jag behövde en sån dag efter mitt äventyr. Men som ni förstod på inläggen igår så har jag haft hur kul som helst. Det kunde inte blivit så mkt bättre tror jag.
Idag ska jag tvätta och sådär. Kan behövas göras då jag inte kommer ha tid med det i veckan. Jag jobbar alla dagar utom onsdag. Jag ska inte klaga för det är pengar och det säger jag aldrig nej till men ja d kommer bli jobbigt. Särskilt som jag ska ut på fredag oxå.. Den här mastodont jobb veckan ligger helt fel vecka ha ha..

Kommentarer
Postat av: carro

Ja jag ville så åka dit, men som vanligt så jobbade jag :( hehe men kanske nästa år för min del då :)

2009-07-19 @ 18:23:40
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det är skönt att bara finnas till...Att inte behöva känna att man skall göra en massa. Både roliga och mindre roliga saker. Bara vara. /Suss

2009-07-19 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0