Onödig lista

Det va längesen jag hade en lista så jag snodde den här från Carro:

1. Namn (För & Efter): Jennika Pettersson
2. Smeknamn: Icka
3. Ögon:  Blå
4. Längd: 156 cm kort
5. Hår: Rätt kort och blondt
6. Syskon: Jesper, Frida och Fredrik

7. Tycker du om att sjunga i duschen: Ibland
8. Tycker du om att sjunga på toaletten: Nja
9. Födelsedag: 15 juni
10. Stjärntecken: Tvilling
11. Bor: Eskilstuna
12. Kön: Tjej
13. Höger eller vänsterhänt: Vänster
14. Vad söker du i ett förhållande?: Någon som jag kan vara mig säjlv till 100% med
15. Har du någonsin varit otrogen?:  Jag antar att Carro vill strypa mig nu.. Ja d har jag.. Men jag gjorde slut dan efter..
16. Civilstånd: Singel och d trivs jag med
17. Har du en bil: Nej.. Men så fort jag får råd ska jag köpa mig en så jag kan va Carros personliga turnéchaufför ;)
18. Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Jag har haft en honda och en volvo.. Jag vill ha en automatväxlad bil..

Favorit frågor:
19. Film: Dirty Dancing
20. Favoritlåt: Oj har så många
21. Band/Sångare: Scotts
22. TV: Det blir mest sport.
23. Skådespelare: Johnny Depp
24. Skådespelerska: Jessika Zandén
25. Mat: Tacopaj
26. Favoritnummer: 14
27. Tecknat: Lejonkungen
28. Disneyfigur: Musse Pigg
29. Färg: Lila

Kärleksliv
30. Planerar du att skaffa barn?: Jag vill gärna ha en karl först
31. Vill du gifta dig ?: Osäkert
32. Vid vilken ålder vill du skaffa barn? Innan 35 i alla fall men jag är osäker på om jag vill ha barn
33. Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: Som sagt jag vet inte om jag vill gifta mig
34. Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Som sagt jag vet ju inte om jag ska gifta mig
35. Har du en Pojk/Flick-vän?: Nepp
36. Är du förälskad?: Nej
37. Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Man ska aldrig säga aldrig om nånting.. Men jag skulle få så dåligt samvete så jag skulle berätta det direkt.

Välj det du tycker bäst om
38. Musik/TV: Musik
39. Pojkar/Flickor: Pojkar
40. Rosa/Orange: Rosa
41. Festar/Sitta hemma: Lite både och
42. Sommar/Vinter: Soommar
43. Dag/Natt: Båda
44. Hänger/Tar det lugnt: Tar de lungt
45. Tråkigt/Roligt: Roligt

Om dig som person
46. Konstiga ord: WHOOPPAA
47. Vilken skola går du i?: Ingen längre
48. Har du tagit droger?: Nej
49. Vad tänder du på?: Fina ögon, snygga händer och humor
50. Hur långt är du beredd att gå på första daten?. Det beror på, men min erfarenhet säger mig att man ska vänta med sex
51. Hur skum är du?: Ha ha ha ha..
52. Vilka 5 personer gillar du mest och litar till 100% på?:  Dom det är vet det
53. Vad tycker du om själsfränder?: Jag tror alla har en
54. Är det rätt att flirta när man har Pojk/Flick-vän?: Ja d kan jag väl tycka att d är.. Så länge det stannar vid att flirta
55. När grät du sist?: Igår
56. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar/Tjejer?: Det är mkt det..
57. Är du glad ?: Ja idag är jag glad
58. Varför?: För att mitt liv är underbart :)

59. Vilken sak kan du inte leva utan?: Datorn, mobilen, min familj och mina vänner
60. Kärlek eller Lust?: Kärlek
61. Silver eller guld?: Guld
62. Diamanter eller pärlor: Diamanter
63. Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång
64. Har du någonsin badat naken?: Ja
65. Sover du med gose djur?: Nepp
66. Har du några piercings?: Ja, 2 styckna
67. Vilken färg har dina underkläder just nu?: Vita
68. Vilken låt lyssnar du på just nu?: Ingen
69. Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 5860
70. Vart vill du åka på din smekmånad?: Thailand, men jag ska ju inte gifta mig
71. Vad är det mest romantiska du vet?: Små vardagssaker som gör att han visar att han älskar mig

Resten får sväva i ovisshet.
72. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Ögonen
73. Favorit sport ?: Fotboll
74. Vad gör dig glad?: Mina vänner och Scotts
75. Vilken är den nästa CD-Skiva du kommer att köpa: Eftersom jag nyss köpt Längtan så vet jag inte

76. Bär du kontaktlinser eller glasögon?: Ja.. Både och men inte samtidigt

77. Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: Vet inte
78. Har du vunnit något speciellt pris?: Nej
79. Vilka är dina framtidsplaner?: Att jag ska få ett fast jobb
80. Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Körtelfeber
81. Vad gillar du mest? Komedi eller skräck?: Komedi
82. Över telefon eller personer emellan?: Beror på
83. Kramar eller pussar?: Både och
84. Vilken låt reflekterar du dig med?: För många
85. Om du dog imorgon. Vem skulle du lämna allting till?: Mina syskonbarn
86. Har du några fiender?: Nej och har jag det så bryr jag mig inte
87. Vad är du mest rädd för?: Att förlora mina vänner och att jag ska dö innan jag hunnit bli gammal
88. Skulle du hellre vara rik eller berömd?: RIK!!
89. Vad är klockan i Albanien just nu?: VA??
90. Om du hade 24 timmar kvar att leva. Vem skulle du tillbringa mest tid med?: Med min familj som jag träffar alldeles för sällan
91. Har du mött Jul-Tomten?: Jajemen
92. Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra? Släppa in honom
93. När var det senast du pratade med personen du tycker mest om?: Finns så många jag tycker om.. Men d är nog rätt nyss
94. När känner du dig som vackrast? När jag är i ordning gjord för en utekväll..
95. Har du några husdjur?: Ja
96. Vad har du för E-Mail adress?: [email protected]
97. När var det sist du var ledsen?: Igår
98. Är du en alkolist?: Ha ha nej
99. Väldigt onödig info: Jag borde diska

100. Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Ja rätt så

Kommentarer
Postat av: Carro

de där med bil var bra grejer!!! ;D

2009-07-28 @ 23:29:10
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: Carro

de där med bil var bra grejer!!! ;D

2009-07-28 @ 23:29:12
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: Susanne

Haha, nu vet man en hel del om dig./ Suss

2009-07-29 @ 10:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0