Scotts i Hjortnäs 29/7

Här kommer då berättelsen om det galna äventyret till Hjortnäs i Dalarna:

Jag jobbade ju i onsdags och stressade som en galning hem från jobbet för att hinna byta om och det hann jag. Hemma hos mig va Carro som hade varit så gullig och köpt sallad som vi kunde äta på tåget. Så bar det då av.. Tåg till Stockholm..


Jag och Carro på tåget :)

Sen kom vi till Stockholm och där mötte vår chaufför för kvällen, Charlotte och hennes dotter Angelica upp oss. Sen så åkte vi mot Hjortnäs.. Vi hann precis till dom började spela typ. Massa flum på vägen dit. Hjortmun och Hjortöga.. Jo då våran humor va på hög nivå den här kvällen ha ha. Han i entrén sa: Aha superfansen.. Jag funderar fortfarande på vad Robban hade sagt ha ha. Men tack :).

Men vad började dom med för låt?? Det här var helt fel ha ha..


När man för en gångs skull får Claes att kolla i kameran, jo så klart kortet blir suddigt då ;)


Det är inte lätt att få bra bilder på Lillen bakom d där plexit..


Fina Henke :)


Han är alltbra fin han ;)


Här trivs vi bäst :)


Charlotte, Carro och jag :)


Sen fick Carro tag i nån ful tomte som några killar ställde på scenen ha ha

Det va en riktigt bra spelning.. Dom spelade "Längtan" och "Underbar" från nya skivan :) Carro hade som vanligt en liten skylt i väskan ha ha. Det va liksom favorit i repris från Herrljunga. Henke skrattade som vanligt.. Robban säger efter låten: "Men Carro du måste ju hålla upp den tidigare" eller nåt sånt. Dom höll på och fjantade sig massa, särskilt i början. Illustrationen från Robban i "1000 bitar" va bäst ha ha.


Sen efteråt så när vi pratade med dom så snodde jag Carros kamera ;)
Han är så jävla fin :)

Jag är ju inte så jäkla smidig heller för när vi stod och pratade med Robban så gäspade jag mitt framför honom ha ha. Men han frågade i alla fall om jag va trött och ja d va jag ju. Så fick jag en kram så det va nog värt att va lite otrevlig där ha ha.


Lillen är en underbar man :)


Henke, han är trevlig han :)

Det fanns en sån här bild på Claes oxå men ja han ville att vi skulle radera den och då gjorde Carro det. Han gillar ju inte att va med på kort..
Han är ju rolig oxå.. Än en gång frågade han vad vi gjorde där.. Charlotte fann sig snabbt och sa: "Roligt att se dig med".

Det va en helt underbar kväll :) Kunde verkligen inte blivit bättre!


20 minuter från Norrtälje där vi skulle sova så kokade bilen..

Men som tur är har Charlotte en väldigt snäll pojkvän som kom och hämtade oss :). Så vi kom hem till Charlotte tillslut. Sov typ 4 timmar och sen va d dags att bege sig hemåt.

Tack Carro, Charlotte, Angelica och Scotts för en fantastiskt kul kväll. Detta måste göras om snart!
Tack Charlotte för att du körde och för att vi fick sova hos dig :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Den bilden på claes där uppe... IIH! :D

Nej, godnatt. :D HAHA. Så kul!!

2009-07-31 @ 16:54:41
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: Susanne

Vilka äventyr!!! Vi är nog många som avundas er lite, haha. Men man skall ha roligt, man lever bara en gång. / Suss

2009-07-31 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0