Ekebo

Nu sitter jag här i Landskrona. Är helt sjukt trött efter en hlet galen kväll igår. Bilder kommer när jag hunnit fixa dom.. Det blev en del igår om man säger så. Men shit va kul det va. Först och främst att träffa alla. Angelica, som jag inte träffat på flera år. Sååå kul att ses igen :) Marita, som vi sover hos. Så gullig människa :). Anna och Lena, underbart med människor hemifrån så man förstår vad dom säger ;). Nilla och Mia, dom galna ölandsborna som är hur underbara som helst :). Ja det va en underbar kväll. kollade lite på L-K oxå, Carro blev kär i dom tror jag ;) Det är ett jävla L-K snack här i alla fall ;) Men så goa människor. Snackade lite med Micke och Tobbe efteråt. Eller ja, jag pratade inte så mkt, lyssnade mest. Micke är så jävla go :) Peter va rolig oxå, han sa till Carro: Din jävla dubbelmakare. Sen skällde han ju ut henne oxå, men det missade ju jag. FAN oxå ;)
Scotts va ju lika bra som vanligt :) Claes är ju goare än goast :) Ja det va helt klart en lyckad kväll :) Men Scotts är roligare när det inte är så mkt folk måste jag säga.. Det är som dom tycker det är jobbigt när d blir för många.. Men jag kan förstå dom. Tyckte så jävla synd om Henke, han gick och pratade i telefon och så va d några som började springa efter honom. Sånna är d s(c)kott pengar på!!! Jag blir så irriterad! Han har väl rätt att röra sig som en vanlig människa han med??

Nej nu är det dags att ta tag i att göra sig i ordning så vi kommer iväg till Kristianstad nån gång.. Träffa Fia igen, så jävla kul :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Menar du att Carro är en "Tvestjärt"haha. Börjar hon att svikta i sin "tro"? Då får du se till att få henne på "rätta" tankar igen. Det låter som om Henke har det som vanligt. Han får nog snart börja att vänja sig, eller göra typ Ett Jacksson ingrepp. Han kan ju inte rå för att han är så jävla SNYGG haha. Har du fått låna "Carros lilla bäse"??/Kram Suss

2009-07-05 @ 14:13:26
Postat av: Ickaa

Suss: Ha ha japp, jag ska göra mitt bästa idag med att få henne på rätt spår igen ;) Japp ha ha.. Nepp jag har min egna dator med mig :)

Kram

2009-07-05 @ 14:45:11
URL: http://ickaa.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Lider med Henke-vissa fans har ingen värdighet eller respekt

2009-07-05 @ 17:44:44
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: AnnaE

Heej!!! såå jäkla kul det var i Lördags!!

Jag hoppas ni hade kul igår också!!Ska ringa upp till Malung idag och se om det finns nånstans man kan sova.Vi höres!Kraam/Anna

2009-07-06 @ 09:18:11
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Men Suss, klart jag är en tvestjärt ;) DUBBELMAKARE ;D

2009-07-07 @ 12:56:14
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0