Onsdagen i Malung

Tror jag delar upp mina två dagar i dalarna för annars så kommer det här att bli ett mastodont inlägg. Rädd att det blir det ändå haha..

Men jag börjar i alla fall med Onsdagen:

Den började med att jag satte mig på tåget i Etuna runt klockan 8. Sen hade jag en resa på ca 5 timmar att se fram mot. Men det gick bra fast jag upptäckte att jag klantat mig. Men skönt att jag upptäckte det då så jag kunde åtgärda det. Allt löser sig :). Vid 12.40 var jag framme och där på stationen stod Carro och väntade. Så gick vi sakta men säkert till deras husbil som dom parkerad hos underbar Lisa och Bengt. Där var även Marren med kompisar. Marren är Carros brors tjej och även Lisas dotter. När vi gjort i ordning oss så gick vi ner till byn igen. Vi letade sytemet, innan vi hittade det så träffade vi på Angela och Göran, underbara människor. Angela tyckte inte jag skulle till sytemet, hon tyckte Carro skulle gå med in så jag inte fick handla ha ha. Men systemet blev det och sen blev det mat oxå. Det behövdes kan jag lova. Åt ihop med Carros föräldrar och barnen. Innan vi begav oss till Orrskogen så gick vi till husbilen, jag skulle ju dricka vin.. När vi väl kom iväg så kom jag ju på att jag lagt min mobil på bordet vid husbilen så jag fick springa tillbaka och hämta den..


Här sitter Carro och väntar på mig ;)

Sen kom vi till Orrskogen. Då hade Carros föräldrar hunnit dit redan så vi satte oss där med dom och tjôtade lite. Kollade in Scotts buss och sådär.


Carros läste om dagen innan i Öltältet

Sen köpte jag mig ett turkost Scotts linne och vi köpte även affischer. Sen skulle Scotts börja spela så då var det bäst att gå in till bana 3. När grabbarna kom in så skulle både Henke och Robban kramas med carro och mig. Så trevligt så ha ha. Henke sa ju till oss att vi säkert skulle jäklas med honom genom att sjunga fel text och va d va. Sen undrade han om vi kunde gissa vilken låt dom skulle börja med. Det kunde vi ju verkligen inte ha ha. Carro gissade på "Jag tror på oss" och Henke: Ja vi vänder på spellistan ha ha. Sen började dom spela..


Carro blev ju uppmanad på scen av Angela..
'











Carro lånade min kamera och tog några kort på Claes då jag hade lite svårt med det då vi stod rakt under honom ha ha


Carro och jag :) 

 En av gångerna när Titanix spelade så fick jag syn på en kille som helt klart va min barndomskompis pojkvän. Så jag blev lite nyfiken om det verkligen va han. Sen gick jag in i Ölstugan och köpte mig en cider och då spanade jag lite och fick då syn på Therese som min barndomskompis heter. Att man ska behöva åka ända till Malung för att träffas. Riktigt kul att träffa henne i alla fall :).

Senare satt jag, Carro och Maria utanför och då fick jag för mig att jag skulle in i Ölstugan igen men den här gången kom jag inte så långt att handla nåt för Carro ringde och hon lät helt hysterisk, jag hörde inte ett ord av vad hon sa så jag tänkte att det va lika bra att gå ut till henne och då förstod jag vad hon ville. Jag hittade henne pratandes med Thomas Deutgen. Dom pratade om repotaget Karin gjorde med Carro i maj. Det visade sig att han hade fullständigt koll på oss ha ha. Vi tog kort med honom oxå men dom korten tog vi med Carros kamera.. Vill ni se dom får ni kolla in Carros blogg på www.carrosfoto.se.


Det va inte direkt lätt att få kort på Lillen ;) Man fick nog göra en Carro för att få det den här kvällen ;)












Den sista halvtimmen när Scotts och Titanix spelade ihop missade jag och Carro nästan helt för då va vi iväg och flummade med Sofie som är P-Os (Scotts chaufför) dotter. Hon är rolig hon, men vilket dåligt tålamod. Värre än mitt nästan ;).

Ja det va i alla fall en hel kul kväll.
Tack alla som gjorde den så rolig :)

Nästa inlägg om dag 2 kommer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0