Skor och blommor

Jag är typ trött jämt nu och inte har det blivit bättre idag. Jag och Carro gick en stund på stan, åt lite och så och sen så bestämde vi oss för att åka ut till Tuna Park och kolla skor där. Carro hittade ett par som tur var. Inte lätt när man har stor fötter.. Jag är faktiskt glad att jag har små fötter, jag kan hitta snygga tjejskor, d är fan inte lätt när man har stora fötter. Tycker faktiskt dom som gör skor borde tänka på att alla tjejer faktiskt inte har mellan 36-41. Det finns dom som har mindre och större och det är inte så kul att varken behöva gå på barnavdelningen eller herravdelningen.

Sen när Carro åkte hem så åkte jag och storhandlade med Mimmi och Tess. Det va skönt att få allt på fyllt. Innan vi åkte till Maxi så blev det en tur till växtriket så nu har jag äntligen köpt mig krukväxter. Jag har ju inte haft några i den här lägenheten. Dels på grund av katterna men den stora orsaken är nog att jag dödar alla blommor som kommer i min väg. Jag är expert på att döda blommor. Några gröna fingrar har jag då inte xD Men jag lyckades plantera om dom oxå ;) Så är riktigt nöjd med mig själv ;)

Nu har jag precis kollat klart på Sverige-Malta. Skönt att vinna med 4-0 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0