Städning

Igår när jag hade vaknat ur min dvala insåg jag att: Helvete, mamma kommer imorrn och lägenheten är inte städad på jag vet inte hur länge.. Så jag kände mig nästan tvungen att göra nåt åt den idag. Jag tog väl några snabbtag med dammsugaren och sådär. Inte direkt jätte kul att städa i den här värmen, nej jag gillar ju inte att städa annars heller ha ha. Men nu ser det i alla fall lite bättre ut än innan ;)

Ja imorrn kommer min mamma och min brorsdotter hit. Ska bli kul att få ha dom här till på torsdag.. Så saknar ni mina blogginlägg så vet ni varför. Vill passa på att umgås med dom när dom ändå är här. Ska ju jobba, men jobbar korta dagar som tur är. Ska jobba ikväll oxå..

Nu ska jag nog sätta mig en stund på balkongen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0