Trist

Igår jobbade jag kväll.. Det gick bra som vanligt.. Just nu mår jag inte så bra.. Det känns som alla blir sura på mig hur jag än gör.. Jag blir bara så jäkla förvirrad över allting.. Jag vet varken ut eller in längre.. Ska i alla fall jobba ikväll så kanske får lite annat att tänka på då, det är skönt det. För det behöver jag verkligen..
Har petat lite till i examensarbetet nu men det går inte så bra när tankarna sticker iväg åt olika håll.. Inte är det nåt roligt väder heller så man kan glädjas åt det..

Nej det här blev ju ingen glad blogg.. Men kanske för att jag inte är så glad just nu.. Men alla gör sitt bästa för att muntra upp mig. Tack :)

Att tänka på dig gör mig lite gladare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0