Liljekonvaljeholmen

Gårdagskvällen va riktigt kul :) Åkte härifrån vid 5. Åkte via Stockholm och hämtade Mia. sen till Uppsala där vi fick vänta ett tag innan dom öppnade.. Så kom Carro, Fia, Lizen och Camilla. Riktigt trevligt.. Jag gick bort och tjôtade med dom ett tag. Lizen är riktigt seg när hon ska sminka sig, försökte tala om för henne att hon va snygg ändå och då frågade hon hur mkt jag druckit ;) Sen gick jag i alla fall före in. Då träffade jag Angela, så söt människa. Sen kom dom andra in och så drog Scotts igång och spelade. Sen hamnade vi vid scenen allihop. Vi va ett roligt gäng :) Så kom Charlotte med dotter (Angelica?). Så gulliga människor :) Har än inte träffat nån otrevlig som gillar Scotts. Ja det skulle vara dansarna igår då som inte ville att jag skulle ha några fötter kvar ;) Jag blev på dansad stup i kvarten.. En viss basist hade väldigt kul åt det, han har väl lärt sig vid det här laget hur mitt humör blir ha ha.
Thessy tog några riktigt snygga bilder med min kamera :)
Ja d va riktigt skoj som vanligt. Henke busade med Carro som vanligt.. "En blick, en dans, en TYSK".. Men ingen bärs den här gången, antagligen för att hörapparaten krånglade xD Ja riktigt skoj i alla fall :)
Men jag blev riktigt trött mot slutet där så det va riktigt skönt att få komma hem och sova..

Och idag blir det nästa favoritband :) Det va ett tag sen nu, så det ska bli skoj :)

Jag mådde rätt dåligt imorse men det har som tur är gått över nu. Sorry, om jag va lite väl negativ. Men dom här känslorna äter upp mig inifrån.. Inget jag kan rå för att jag känner, men samtidigt är det även en härlig känsla <3


                                                                                                                                                             

Fotograf: Thessy :)





Kommentarer
Postat av: Annika

skönt att det är bättre nu :) Det där fotot på Robba när äckligt HEEET ;) Han är makalös läcker

2009-06-06 @ 23:27:03
Postat av: Carro

Nej, annika, äckligt het kan de inte vara... Föresten så gillar jag mer bilden på henke. den va cool!



tack för en as kul kväll.

tysken is the shit!

2009-06-07 @ 12:25:46
URL: http://www.carrosfoto.se
Postat av: carro

Han e ju så fin Henke :)

2009-06-08 @ 16:53:32
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0