Knutby :)

Igår va vi i Knutby :) Där händer det alltid roliga saker.. Det började med att vi insåg att Arvingarna va där oxå. Snacka om noll koll ha ha. Sen fick vi ett eget stånd att stå i och sälja saker. Sen kom Casper i Arvingarna och frågade om vi kunde tänka oss att sälja deras saker oxå.. Så jovisst det gjorde vi allt ;) Ja det va en konstig men rolig kväll.. Alltid kul att träffa Barbados :) Var rätt bra drag oxå, på slutet där. Tur det inte regnade eftersom det är ute och inte ens tak över dansbanan. Men kallt va det.. Fast vissa inte frös alls, förstår inte ;)

Men det va riktigt kul i alla fall :) Men idag är det riktigt segt då vi kom hem vid 5. Jag tvingade upp mig själv vid halv 12, gick och röstade och sen har jag tagit det lugnt och ska snart tvinga iväg mig själv till jobbet.. Det känns ju roligt ha ha..

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Nej förra året var studenten på en fredag eftersom det var på nationaldagen =)

2009-06-07 @ 20:38:53
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Hmmm roliga saker i knutby;) Veckans icke PK-uttalande

2009-06-08 @ 07:50:15
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0