Mitt Göteborgsäventyr

Nu är jag äntligen hemma från Göteborg äventyret.. Det är väl lika bra att ta det från början.. Så jag får med det mesta i alla fall..

Fredagen:

Vi (jag, Mimmi och Thessy) åkte från Eskilstuna vid 10 på förmiddagen. Vi hade ju några mil att åka. Första stoppet blev i Örebro där vi tankade och sen åkte till Max och åt. Sen va vi även inne i Uddevalla en snabbis och tog ut pengar.. Vi åkte den vägen då vi skulle bo på ett vandrarhem som låg utanför Stora Höga. Vi kom väl fram till vandrarhemmet runt 16.


Vandrar hemmet och utsikten :)

När vi varit på vandrarhemmet och lämnat våra grejer och bytt om så bar det in till GBG.. Men det tog lite tid för det va kö på E6:an. Självklart för att dom renoverar Tingstadtunneln.. Bra att göra det mitt i sommaren ;) Men vi kom i alla fall in till GBG och efter lite snurrande hittade vi infarten till parkeringshuset ;) Sen gick vi till packhuskajen.. Va där en bra stund innan dom skulle börja spela så vi satte oss och först åt glass och sen ville Thessy äta och jag drack drink och Mimmi vin :) Efter det var det dags för Scotts att dra igång och spela :) Träffade på massa goa Scotts fans som vanligt. Marita, Sven och Maria :) Alltid kul att träffa folk :) Jag lyckades ju tjôta dit min kompis Jenny som jag inte träffat på 3 år. Verkligen skit kul att träffas igen :) Vi rockade loss där framme som vanligt, vissa av oss med lite alkohol i kroppen ;) Det hände väl roliga saker under kvällen som vanligt.. Det var en riktigt kul spelning och jag hade hur kul som helst :) Bjuder på lite bilder från spelningen:





Efter själva spelningen skulle vi så klart prata lite med dom. Jag fick mig ett kort med Roberto. Givetvis så skulle han börja prata med mig. Han sa något ironiskt: Ja för du har ju inga kort på mig förut. Ha ha. Förklarade för honom att jag bara har ett kort på mig och honom innan..



Sen spårade allt ur tror jag. Vi visade våra snygga tatueringar, en av oss lyckades visa fel ben ;) Hon har iofs en tatuering där med och den tyckte Roberto va snyggast så den passade han på att slå lite på, det uppskattades inte ha ha. Roberto bad mig oxå hälsa till gänget.. Så alla som känner sig träffade... ;)
Sen sprang jag nog mest runt tror jag.. Skulle ta kort på Henke och Maria så medan jag väntade på att folket skulle skingra sig därifrån så gick jag och tog kort på Claes:



Tog även kort på Roberto igen.. Det kunde blivit ett skit kul kort om inte min kamera hade varit sååå jäääävla seeeg.. Men nu blev det såhär istället:



Sen kom jag åter till Maria och så tog jag kort på dom.. Passade även på att ta ett kort med mig och Henke och ett enskilt på Henke oxå..





När jag hade varit på toa så upptäckte jag att Mimmi och Jenny hade fått Henkes autograf på armen och icke nykter som jag va så kom jag ju på att det MÅSTE ju jag oxå ha så jag sprang fram till honom där han stod med några brudar och säger: Jag måste oxå få din autograf på armen. Han: Måste du det? Så skrattade han och så skrev han ändå ;) Sen hälsade jag från Carro och lite sådär. Sen innan vi gick därifrån så skulle jag ha Robertos autograf oxå.. Så jag ropade på honom och då blev det lite kul, för han skrev på min arm och stackars Mimmi som stod bredvid, vänd åt andra hållet men med armen över staketet fick ofrivilligt en autograf på armen ;) Sen gick vi efter att ha sagt hej då till Thessys nya kompis P-O (Scotts chaufför).

Sa hej då till Jenny och åkte till vandrarhemmet och sov!!

Lördagen:

Vaknade runt 10 och började göra oss iordning för att lämna vandrarhemmet runt 12. Duschade och packade och sådär. Sen in till GBG igen. Gick runt i Nordstan, först åt vi lite. Sen shoppade jag givetvis lite.. På kvällen var det dags att jobba lite åt Barbados. Kom till Packhuskajen vid 18.. Barbados spelade inne till skillnad från Scotts som spelade ute på fredagen. Inne i kajskul 8 var det rena bastun.. Trodde jag skulle smälta bort ett tag :) Lager berättade lite om nya singeln som dom inte vet när den kommer: Ja det undrar vi med. Ljudtekniker-Robban kom och snackade lite med oss när vi satt där innan det drog igång. Sen när dom drog igång blev det ännu varmare.. Men det va en kul kväll.. Träffade ju underbara Jensa oxå, han är alltid lika härlig :) Ja det va en kul kväll med mycket roligt folk..
Lite bilder:


















Vi åkte hem nästan direkt när vi hade packat ihop grejerna och sagt hej då och lite sådär. Jensa tyckte vi skulle köra hem honom, det tyckte inte Thessy som kör ha ha. Nej vi hade ju faktikst 36 mil hem!
Klockan 9 va vi hemma imorse :)

Jag har haft en fantastisk helg! Tack alla som gjort den så JÄVLA bra!

Jag är förvånad att vissa påverkar mig som dom gör

Kommentarer
Postat av: carro

Låter som att du har haft en kanon helg :)

Ja visst vinner han, så snygg, hehe

2009-06-28 @ 20:50:56
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hejsan!

Kul att du kännde igen mig =)

Jag hade det jätte trevligt du då?

2009-06-28 @ 21:52:07
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Hahah,tänkte precis fråga om det blir Scotts imorgon, men det blir det ju inte då, haha.



sv; aaww, tack :D.

2009-06-28 @ 23:19:10
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ja visst var det!underbart =)

Hade varit tråkigt om det hade regnat..

2009-06-28 @ 23:19:14
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!

underbara bilder, men men:Är det inte varmt? Är tvungen att fråga eftersom hälften av Scotts har lång ärmat och knäppt i halsen. Eller är det för att slippa att stå på "myggans meny", under rubriken. Kocken rekomenderar??

Men att spela i "Flipp-flopp", ja, det är ju att spela i en annan liga liksom. Då krävs det liksom snygga fötter - kanske Roberto inne sitter med ett par?? /Suss

2009-06-29 @ 00:19:40
Postat av: Annia

Att Roberto spelar i en annan liga är ju ingen nyhet :)Det är inte många som kan ha skjorta ,slips och FLIPFLOPP och ändå vara HET ;)

och att Föttrna är snygga liksom allt annat på Robban kan man ju se på bilderna..

Bilden på dej och Robban är superfiin..att ni hade kul det syns tydligt..kram på dej :)

2009-06-29 @ 07:31:18
Postat av: carro

Hehe ja det förstår jag, vissa har ju turen att bo här då :)

2009-06-29 @ 11:12:08
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Glömde säga att du har tagit fina bilder =)

2009-06-30 @ 23:49:13
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0