Datorer och vår

Glad att jag tog med den här gamla datorn hem, min andra är försenad från lagningen. Visst den här är lite trög ibland även om mamma påstår att den går som blixten jämfört med hennes. Men det är inte så svårt kan jag lova, min bror ville sätta en stor lapp på dörrn en gång: Dator för avhämtning.. Ha ha.. Den är jätte trög!

Ja idag har det inte hänt så mkt alls. Var ute på promenade förut, det va riktigt skönt. Undra om våren kan komma på riktigt nu.. Jag vill inte ha fler bakslag som i fredags.. Jävla skit snö, jag hade fan sviming pool i mina stövlar när jag kom in på Safiren.. Jag ville lånat ett par strumpor ha ha.. Nej vår tack! Nu är ju sommartiden här och jag blev tröttare än vanligt, d är illa kan jag säga ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0