Uppdatering

Nästan en hel vecka utan dator.. Hur det går?? Hmm jag skulle inte kalla det bra, men jag har i alla fall läst ut en bok som jag hållt på med i evigheter ha ha.. Vad har hänt mer då?? Ja jag börjar väl med helgen:

Lördag: Först va jag lite osäker på om det skulle bli nåt Tuna Park eftersom Carro va lite halv krasslig men hon bestämde sig för att åka i alla fall så jag tog mig en promenad ut till Tuna Park och träffade Carro och hennes mamma och pappa. Vi tog en fika och sen ställde vi oss vid scenen för att se Larz-Kristerz.. Jag ville slå konfrienciern flera gånger oxå förresten ha ha.. Ja i alla fall.. L-K spelade 3 låtar tror jag det va.. Jag filmade alltihop med Carros videokamera.. Ja ett som är säkert att dom inte riktigt är som dom ska dom där karlarna ha ha.. Men det va faktiskt kul, det måste jag erkänna.. Men det bästa va att träffa Carro igen :) Efter signeringen så gick vi till deras bil och sen hittade vi L-K:s buss så jag tog några snygga kort på Carro vid den :P
Sen satt jag och Carro i bilen medan hennes föräldrar handlade på Coop.. Sen körde dom hem mig och hemma hann jag inte va länge innan Kim, Anna och Susanne kom :) Sen kom även Marie :) Vi åt mat, kollade Melodifestivalen som jag inte tror att jag vill kommentera mer än så ha ha.. Sen spleade vi guitar hero, herregud säger jag bara. Det va INTE min grej ;) Sen spelade iv även lite poäng poker, JAG vann sista omgången ha ha.. kim gick det inte så bra för *host*
Sen åkte Susanne hem och vi andra fortsatte att prata och sådär.. Klockan 4 kom vi säng..

Söndag: Lite småseg dag måste jag säga.. Kom upp hyfsatt tidigt ändå.. Anna och Marie försvann vid 12 och sen gick jag och Kim till högskolan och sen åkte Kim hem. Sen gjorde inte jag så mkt mer den dagen. Tog det bara väldigt lugnt..

Måndag: Klockan halv 3 i måndags morse började jag spy.. Grattis, årets magsjuka är här!! Så min måndag var mindre trevlig kan jag säga.. Helt jävla slut blir man ju.. Mimmi va en ängel i alla fall som kom över med blåbärssoppa :) TACK! Orkade i alla fall ta mig till soffan till hockeyn, som visade sig bli årets längsta match. Jag orkade inte se klart den kan jag säga ha ha

Tisdag: Mådde mycket bättre igår men för säkerhetsskull tog jag det väldigt lugnt även igår. Var nog bra det tror jag :)

Onsdag: Ja idag sitter jag på högskolan.. Ska snart iväg på anställningsinyervju :) Dom ringde igår och ville att jag skulle komma idag så eftersom jag mår bra idag så ska jag dit :)

Ja det va lite vad som har hänt sen sist.. Återkommer väl när jag känner för det, eller när min dator behagar vara färdig ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

lördagen resulterade i hela söndagen i soffan för min del, hallelulja, som jag mådde på söndagen önskar jag fan knappt min värsta fiende.

2009-03-18 @ 14:00:31
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0