Söndag

Nu sitter jag hemma hos Mimmi och Tessan.. Lånar Tessans dator, hon är så snäll ha ha.. Har bokat tågbiljetterna klart nu, så nu är det fixat. Vad mamma än tycker.. Vi blev lite osams igår men jag tror det löser sig.. Känns mkt bättre idag än igår i alla fall vilket känns skönt. Men jag märkte igår vilka underbara vänner jag har. Satt med msn på mobilen typ hela kvällen och det va min räddning, mådde mkt bättre sen.

I fredags va jag mimmi, Tessan och Mia i Stockholm :) Träffa Barbados igen, det va riktigt kul faktiskt.. Björn va lite elak mot mig bara ha ha..

Ja i veckan ska jag inte göra så mkt vad jag vet, längta efter min dator kanske ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0