Boktjôt

Ja så va det lördag då.. Ryggen är bättre idag. Har förhoppning om att jag ska orka sitta uppe och kolla på hela ESC idag.. Har i alla fall nu läst igenom arbetet jag ska opponera på. Nu ska jag bara börja med själva opponeringen ;) Men det ska nog gå bra tror jag allt. Ha läst ut en bok jag hållt på med ett tag oxå. Jag har varit dålig på att nöjes läsa ett tag. Det har mest blivit att jag har suttit vid datorn..  Men känner nu när jag har jobbat en del att det är rätt skönt att dra ner på datoranvändandet. Men boken jag läste va i alla fall, snabba cash av Jens Lapidus. Den va bra, kanske inte det bästa jag läst men helt klart bra :) Har hans andra bok här oxå så ska väl läsa den nån gång men nu tänker jag börja med en bok av Mari Jungstedt. Har läst 2 av hennes böcker innan. Den jag ska läsa nu heter den inre kretsen.. Får se när jag börjar med den, har en duk jag håller på och syr på som jag skulle va klar med till midsommar, d har inte gått så bra med den på sistone känner jag ha ha.. Men men Scotts fansen skulle ju flytta midsommar en vecka på grund av att Scotts skiva nu kommer efter midsommar och inte innan som det va sagt så ja tack.. Då kanske jag hinner klart ha ha..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh, Mari Jungstedts böcker är helt underbart bra! Har läst dom allihopa och alltid fastnad och sträckläst. =)

2009-05-18 @ 19:41:57
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0