EMD och bilder

Ja det blev att jag tvättade idag efter att personen före mig varit typ 40 minuter sent med att låsa upp tvättstugan. Sånt är kul.. Ja visst att man kan glömma, men lite får man va med när man har tvätt tid och fler vill tvätta! Men jag fick tvättat i alla fall. Men mitt i det kom Carro på att hon visst skulle åka till Etuna och se EMD på nån bilfirma.. Så efter att jag tvättat klart så  åkte jag ju dit. Jag tog cykeln, det va rätt skönt. Så underbart väder. Hittade dit och träffade Carro och hennes familj. Spontana saker kan va kul ibland ha ha. Och EMD är ju alltid trevliga att titta på :) Och träffa Carro är ju alltid bra grejer :) Efter signeringen när vi stått där inne ett bra tag så gick vi ut och EMD gick ju typ efter oss där med ett koppel av tjejer efter sig, d såg roligt ut ha ha. Men så när dom stod en bit från bilen där vid stod så höjde Carros mamma bil stereon på Carros begäran och så spelade vi Scotts för alla där ;) Det va dagens grej det ;)
 


Nu är jag hemma igen och i kväll händer nog inte så mkt mer.. Ska lägga in lite mer bilder på http://scottsfanzone.bilddagboken.se/ tänkte jag.. Jag grejar ju där en hel del.. Satt med det hela kvällen igår, men det är skönt när bilderna är inlagda ha ha.. Och jag vet att folk uppskattar det och det gör mig glad :) Glad att Carro överlåtit ansvaret till mig så jag har nåt att göra på lediga stunder ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0