Ett mysterium??

Nånting som är ett mysterium är min vikt. När jag flyttade till Eskilstuna gick jag upp ca. 5 kg som jag inte lyckats gå ner sen dess förrän nu i början på året. Det mystiska är att jag inte gjort nåt särskilt mkt annorlunda än tidigare. Och jag fattar verkligen inte var dom kilona har tagit vägen. Jag kan inte märka att jag blivit smalare eller så. Men om inte vågen ljuger för mig så är det så.. Jag tror ju vågen lurar mig varje gång jag ställer mig på den ;) Men ingen är gladare än jag.. Men som det är just nu så trivs jag väldigt bra. Det tycker jag är det viktigaste, att man trivs med sin vikt och hur man ser ut..

Kommentarer
Postat av: angelina

jamen det är ju det som är det viktigaste. Att man trivs med sin vikt & sitt utseende :) GLAD för din skull att du gått ner. Inte för att du behövde det, det gjorde du inte (: Men jag är ändå glad för din skull. PUSS PUSS <3

2009-05-09 @ 09:49:03
URL: http://scottssnack.forum24.se
Postat av: Mallan

Helt rätt, jag håller med !

2009-05-09 @ 13:33:18
URL: http://unknownspaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0