För 20 år sen...

Just idag så gifte sig mina föräldrar. Jag och min lillebror var dom enda som var med. Jag var vid tidpunkten inte fyllda 3 och lillebror hade precis fyllt 1. Men jag minns faktiskt den här dagen. Det jag kommer ihåg är att jag va jätte ledsen i kommunhuset där vigseln ägde rum.. Annars minns jag inte så mkt ha ha. Tycker det är bra att jag minns lite i alla fall.. Sen vet jag inte om det beror på att mamma berättat om det och jag sett kort och sådär..
Min mamma påstår fortfarande att det är mitt fel att dom gifte sig, jag hade tydligen tjôtat om att jag tyckte att hon skulle ha samma efternamn som vi andra i familjen.. Ha ha men det verkar ju ha varit ett smart drag eftersom dom fortfarande är gifta :)

Så grattis mamma och pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0