Imorgon är det dags :)

Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår.. Idag rensar jag garderoben, försöker hitta nåt någorlunda snyggt men vardagligt att ta på mig imorrn på grönan.. Det går inte så vidare bra kan jag säga.. Jag är väldigt glad att jag för flera veckor sen bestämde vad jag ska ha på båten.. För jag hade inte orkat det kvalet oxå.. Jag hatar att bestämma vad jag ska ha på mig, jag är ändå aldrig nöjd. Men kan ha hittat nåt nu som kan funka.. Får se vad det blir gahhhh.. Tycker inte det här är kul alls.. För jag vill känna mig fin, jag struntar egentligen i vad andra tycker om det jag har på mig, huvudsaken är att jag är bekväm och att jag tycker att jag ser bra ut.

Ja det får lösa sig.. Har egentligen lite annat att ta tag i oxå men jag tror inte jag orkar riktigt.. Är som sagt fortfarande seg och som jag mådde igår vill jag fan inte må igen.. Tror att d är PMS, så om jag va jobbig igår, det va verkligen inte min mening. Jag mådde bara inte bra..

Kommentarer
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Tack! Hahah, jag vet :D. Han har målat en jätte fin teckning, ska lägga upp den sen ;D.



Rösta på mig här (a)? tmp=ecbf142ef0e7de5d31051c5c90b40497db3fab33" rel="nofollow">http://norbecca.blogg.se/2009/may/dags-att-rosta-till-veckans-blogg.html?tmp=ecbf142ef0e7de5d31051c5c90b40497db3fab33

2009-05-20 @ 14:30:49
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Haha, visst va det ;D. Han fick ta kort med Roberto också, jätte glad var han =).

2009-05-21 @ 12:11:47
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0