Intensivt

Idag har det varit intensivt.. Gick så klart och la mig alldeles för sent igår och vaknade klockan 3 med panik ont i magen, som tur var så gick det över.. Trodde aldrig jag skulle kunna jobba, så ont som jag hade då. Men när jag gick upp vid 6 hade det gått över. Sen jobbade jag till 15.. Det gick bra det som vanligt :)
När jag kom hem visste jag att jag va tvungen att ta tag i och skicka iväg mitt examensarbete eftersom det ska skickas till opponent, examinator och studentexpiditionen senast klockan 16 imorrn och jag jobbar till 15. Nu är det fixat, tackvare att Carro fixade till layouten som den skulle va. Jag höll på att bli tokig på det där.. Tur att Carro kan allt ;) Annars vet jag inte hur länge jag hade varit tvungen att sitta ;) Nu gick d ganska snabbt ändå.. 26/5 går jag jag upp med examensarbetet :)

Nu är jag ner stressad och lugn igen i alla fall.. Tittar på hockey :) Så det blir nog inte tidigt i säng idag heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0