En förbannad lista ;)

Jag hittade den här i Angelinas blogg och kände att d va dags för en jävla lista igen xD

Ditt namn? - Icka blir bra ;)
Födelseår? -
1986
Hur Lång är du? - Jag är inte lång, jag är 1,56 kort
Spelar du något instrument? - Nej du det gav jag upp när jag va liten xD
Dina första tankar när du vaknar? - Jaha varför ska jag gå upp idag då?
Vem är snyggast? - Ha ha d finns ju så många ;)
Vem vet mest om dig? - Emelie och Mamma
Vad vill du ha just nu? - Nästa torsdag!
Ditt mål i livet? - Få ett fast jobb och med det en fast ekonomi sen kan jag sätta upp nya mål
Rädd för? - Hur samhället har blivit
Har du körkort? - Jajemensan, har haft det i 5 år 16 november, bara hälften kvar tills jag får byta d jävla kortet xD
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Oskar, men jag är ju av fel kön ;)
Pepsi eller Coca cola? - Coca cola då..
McDonalds eller Burgerking? - McD helt klart
Sjunger du? -Bara när jag tror ingen hör, och nej det jag gör på spelningarna kallas inte sång xD Det är mer "vem kan gapa högst"
Vill du gifta dig? - Det är jag högst osäker på, då ska jag bli förbannat kär först ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? - Ja det tycker jag gör nu förtiden xD
Din hårfärg? - Blond
Favoritårstid? - Sommar
Favoritmat och dryck? - Tacos och mjölk (inte ihop kanske)
Hur svarar du i telefonen hemma? - Beror på om jag ser vem det är, men oftast: Ja d är Jennika
Hur svarar du i mobilen ? - Till mobilen ringer ju oftast folk jag vet vem dom är så oftast: Ja tjena
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Då va jag på jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: - Satt här vid datorn
Vad var det senaste någon sa till dig? - Ja Carro sa massa i telefon förut ;)
Druckit idag? - Vatten
Vad är det för väder hos dig nu? - Soligt men inte så varmt tror jag
Godaste glassmaken? - Cola
Drömmer du mardrömmar? - Nu förtiden drömmar jag bara massa sjukt som har med dansband att göra och jag tror inte att drömma att man har barn med en dansbandsmusiker räknas som mardröm XD
Favoritklädsel? - Jeans och tröja
Vad ser du om du tittar till höger? - Mitt skrivbord och katternas klösträd
Favoritgodis? - Choklad
Hur många kuddar sover du med? - Just nu har jag 5 kuddar i sängen xD
Längtar du mest efter just nu? - Att det ska bli Grönan och kryssningen
Vad väntar dig om 10 år? - Ingen aning egentligen.. Förhoppningsvis har jag fast jobb och bor i en lägenhet eller radhus.. Barn och man vet jag inte om jag har..
Saknar du någon nu? - Ja massa goa människor
Snus eller cigaretter? - Cigg då i såfall
Vill du ha barn? - Tror det
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ha ha inte själva födelsedagen kanske men det som händer på helgen där ska bli kul..
Är du snäll? - Jag är snällheten personifierad xD
Är du blyg? - Nej inte direkt
Tycker du att du har fin dialekt? - Ha ha nej det tycker jag inte.. Jag pratar som en bonne xD
Har du spytt i någons knä? - Ha ha fråga Fia om det xD
Tycker folk du är snygg? - Ha ha tror jag inte
Är du modig? - Nej inte så värst, jag är rätt feg när d gäller
Har du använt någon hårprodukt idag? - Nej ingen alls
Har du bråkat med någon idag? - Nej
Vad har du för planer till helgen? - Läsa exarbete, fixa i ordning här och lite sådär
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 18 eller höja myndigheten till 20
Är du sugen på något nu? - Alltid choklad
Är 50 cent bra? - Nej
En bra film? - Jag som aldrig ser film xD Dirty Dancing säger jag då
Brukar du läsa horoskop? - Japp ibland
Sprit, cider, vin eller öl? - Vin och cider
Kan du baka bullar? - Jag har aldrig testat xD
Tycker du om Scotts? - Tycker om är fel ord, jag ÄLSKAR dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0