Kryssningen

I onsdags var det då äntligen dags för kryssningen som jag längtat efter. Carro sov här efter Örebro och vi gick upp i skaplig tid så vi hann ut en stund på stan innan bussen gick till Sthlm. Väl på terminalen visade det sig att det blev lite problem med id-kort och sådär, men det löste sig efter ett jäkla väntande. Charlotte och Angelica kom och tjôtade lite, vi gick på båten ihop med dom sen.
Sen blev det ombyte och fest i hytten..


Angelica och Charlotte :)


Så här snygg va jag under kvällen ;)

Jag va några svängar i Mimmi, Tess, Mia och Emmas hytt oxå. Sen va det dags att gå upp till fun club till Scotts började spela. Min kamera sköttes den här kvällen av underbara Angelica det mesta. Den vandrade runt en hel del tror jag haha. Tess hade den en del oxå.. Men jag har inte tagit många kort, det va nog tur haha.
Tar och bjuder på några kort från spelningen:


Snygg-Henke :)


Jag vet inte vad claes sett här men det va nog en hemsk syn haha


Fina grabbar :)


Några har väldigt kul bakom keyboarden haha


Fina han :)


Underbara Lillen :)


Henke i Angelicas glasögon ;)


Claes i Angelicas glasögon ;)


Helt plötsligt inser jag att Claes har min kamera haha.. Det här är resultatet :)


Lillen i snygg keps haha.. Det här kortet tror jag Mimmi har tagit :)


Haha.. Lite söt är han ju ;)


Alltså jag vet att vi är på havet, men måste du se ut som en fisk?? ;)


Det blev lite mkt Claes här men det är ju inte mitt fel att han smilar i kameran haha

Sen när Scotts hade spelat klart så hamnade vi ute på däck med lite roligt folk :)


Sven har kul, vi va nog underhållande haha


Marita och Carina, så jävla goa :)


Jag, Marita och Carina :)


Här håller dom på att dö av skratt ;)

Sen va det disco, efterfest och gud vet vad.. Jag hade en helt fantastisk kväll även om den slutade sådär.. Jag blev utliggare och hamnade som tur är i en hytt där jag va välkommen haha.. Så jävla kul va längesen jag hade. Tack Gunilla och Gunilla för efterfesten ;)

Sen när jag vaknade på torsdagen mådde jag väl allt annat än bra men det va inte så farligt.. Scotts spelade på torsdagen med så vi släpade oss upp till det..



Avslutar med den här bilden :)
Tack alla som gjorde kryssningen helt fantastisk :)

Sen har jag ju inte mått så bra men det är mkt bättre och jag är glad att jag har alla mina underbara vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0