Första advent?

Idag känns det mkt bättre.. Har fått i mig lite mat och har orkat gå ut och handla och så håller jag på att tvätta. Sen måste jag ju få upp mina adventsljustakar oxå.. Det är ju faktiskt första advent idag, nej jag har ingen julkänsla än men den kommer nog att komma. Jag har inte varit sugen på att sätta upp ljusstakarna förut, men jag blev det nu :) Fick lite lust till att göra saker nu, det betyder att jag är på bättringsvägen helt klart. Så ska nog orka jobba imorrn skulle jag tro :)

Jag kan inte kämpa emot längre.. Jag känner det jag känner och det kan ingen ändra på..

Kommentarer
Postat av: angelina

bra gumman :)

det du känner kan ingen ta ifrån dig genom en massa skit snack eller vad fan det nu är. kärleken är underbar, bara att ta emot den ;) ALLT KAN HÄNDA!!! Love u & miss u <3 PÖSS!

2009-11-29 @ 17:02:57
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0