Helgen

I fredags var en splittrad dag. Det va helt okej på jobbet. Fick iofs reda på att jag inte får fortsatt efter att mitt vikariat går ut 18 december. Men det va jag ganska beredd på även om jag såklart hoppats, men å andra sidan kan det va kul att göra nåt nytt om man nu hittar nåt jobb vill säga. Men det ska jag nog göra. Är rätt optimistisk faktiskt.. Sen när jag slutat skulle jag ju skynda mig för vi skulle ju åka iväg till Tranås.. Någonstans påväg från jobbet och tills jag sitter på tåget mot Eskilstuna så försvinner min plånbok. Precis vad jag behövde just nu.. Så jag fick spärra kort och polisanmäla och ha mig.. Men iväg till Tranås kom jag i alla fall.. Skönt att få göra nåt kul. För jag hade verkligen kul även om jag va jätte trött. Jag, Mimmi och Tess har alltid kul på våra äventyr :) Den här kvällen blev det rätt tidigt då Tess oxå va trött.. Har lite kort från kvällen som jag lägger ut sen när jag har fått in dom i datorn.. Men Scotts är alltid kul :)

Igår sov jag typ hela dagen och sen gick jag hem till Mimmi och Tess.. Kul som vanligt. Såg ju på dansbandskampen.. Förstår nog inte riktigt det bra med Zekes för igår va d rätt tråkigt. Men Date, åh säger jag bara haha.. Vi konstaterade att nästa gång blir det jobbigt.. Mycket snygga fodral att kolla på ;)

Idag ska jag inte göra så mkt.. Tvätta lite och ta det allmänt lugnt skulle jag tro..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad trist att du inte får förlängt, men nu är du ju en erfarenhet rikare så det är klart nån annan vill ha dig!! =)

Och surt med plånboken, det är verkligen skit att bli av med den.

Men bra att din helg blev bättre iaf!

Puss å kram!

2009-11-08 @ 22:16:30
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0