Illa

Det blir inte alltid som man tänkt sig.. Det va lugnt på jobbet igår oxå och sådär. När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning och sen åkte jag och Mimmi och Tess till Sala. Allt va bra så långt, tills jag började må riktigt illa. Gör ju det ibland så brydde mig inte så mkt. Hade kul i början, dansade med Mimmi och så. Sen började jag må riktigt dåligt och jag vet inte hur många toabesök det blev den kvällen. Scotts spelade bra i alla fall haha. Sen blev det ritkigt jobbigt så då gick jag ut och la mig i bilen. Sov en stund, d va riktigt skönt. Sen ringer Mimmi och säger att Gunnar ska låna bilen men jag kunde följa med haha. Så jag och Gunnar åkte på en tripp till statoil haha. Jag fick sightseeing i Sala oxå haha. Gunnar är rolig han.. Sen gick jag med in och då mådde jag lite bättre i alla fall. Stod vid scenen ett tag och det va kul :) Sen när d va slut va d som luften gick ur mig igen så då gick jag ut till bilen och la mig. Sen kom dom andra två rätt snabbt som tur va så jag äntligen kom hem. Men det va en hyfsatt kul kväll i alla fall även om jag va ett väldigt dåligt sällskap..

Jag har inte haft nån rolig morgon alls.. Idag ska jag bara ta det lugnt.. Skulle gjort en del saker men får vänta med det.. Nu ska jag sova lite igen tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0