Lista

Jag har tråkigt och d va längesen jag gjorde en lista så här är den:

50 feta frågor, vågar du?

Utseende

1. Vilken ögonfärg har du: Blåa

2. Hur lång är du: 1,56

3. Vilken hårfärg har du: Blondt

4. Långt eller kort hår: Kort

5. Piercingar i ansiktet: Ja

6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha: Jag har ju alltid velat ha bruna, men den jag har duger bra

7. Hur lång skulle du vilja vara:Ja en bit längre hade ju inte skadat.. Så jag slapp bli kallad "den lilla blonda"

8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Som jag har. Passar inte i nåt annat

9. Vill du ha kort eller långt hår:
Kort, trivs jätte bra i det

10. Skulle du vilja ha piercingar: Dom två jag har räcker bra

Senaste du

11. Åt mat: Ordentligt va ett bra tag sen.. Typ i fredags (jag har varit magsjuk)

12. Drack: Mjölk

13. Du fick sms av och vad stod de:  Mimmi.. Det va nåt om julpynt tror jag

14. Du skrev sms till och vad du skrev du? Till Mimmi, svarade väl nåt om julpynt

15. Sa: Det va väl nåt för mig själv här

16. Kramade: Hmm.. Nåt barn på jobbet kanske

17. Pussade: Oj, d minns jag inte..

19. Du spydde: Igår, jävla magsjuka


Kärlek

21. är du singel: Japp

22. Ditt förra förhållande va med: Johan

23. Ditt längsta förhållande: Lite drygt ett år

24. Med vem då: Christian

25. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då:  Oj, d måste va Jonas

26. Är du oskuld: Nej för skriver jag ja tror ingen mig ändå ;)

27. Gillar du någon just nu: Mm

28. Hur många seriösa förhållanden har du haft: 4-5 nånting..

29. Vill du vara singel: Är kluven där

30. Vill du gifta dig: Tror inte det

31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Har ju ingen


Vänskap

32. Den som vet mest om dig: Det måste va mamma

33. den vän som du har känt längst: Lina, fast vi hörs inte så mkt nu.. Tyvärr

34. Bara en allra bästa vän?  Jag har några som står mig nära

36. Dina bästa tjejkompisar: Har några styckna som sagt

37. Som bor långt ifrån dig: Emelie och Fia

38. Den du har mest minnen med: Har många minnen med många. Men jag har massa minnen med Mimmi och Tess såklart efter alla våra äventyr

39. Bra vän du inte träffar ofta: Emelie

40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu:  Jo d har jag. Det blir ju så.. Man växer ifrån varann och inser att personen inte var den man trodde från början..


Övrigt

41. Musiksmak: Ja schlager/dansband är det ju mest. Men jag lyssnar på det mesta..

42. Sport du gillar: Fotboll och hockey är det mest. Men jag gillar d mesta..

43.  Galen eller lugn: Galen såklart ;)

44. Har du någon gång hört att du sjunger bra:Haha nej

46. Har du hört att du borde bli modell: Haha nej

47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: Mobilen

50. Vad tänker du på just nu: Han, som jag inte tänker nämna vid namn..


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahaha mycket säger ja stämmer bra på...o vissa saker kan ja fylla i om du vill hehe ;) skoja gumz

2009-11-29 @ 22:18:29
Postat av: Annika

Den där sista frågan kan jag kanske fylla i haha

2009-11-29 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0