Lite dystert

Jag vet att min blogg är lite dyster nu.. Ni får nog tyvärr stå ut med det, men så sakta tar jag mig upp på fötter igen.. Det har varit så mkt som har hänt nu det senaste.. Särskilt en sak har tagit hårt på mig även om jag inte har velat visa hur jobbigt det har varit. Fick frågan igår om jag saknar det, kunde ärligt svara nej. Jag saknar det som va när det va bra, inte så som det blev. Det saknar jag inte alls. Så det är rätt skönt att känna att det är bakom mig.. Nu tänker jag bara se framåt och göra det som jag mår bra av och skita i vad andra tycker..

Du är underbar

Kommentarer
Postat av: angelina

you go girl ;)

att du inte saknar det där är så himla bra. det betyder bara att du börjar må bättre! Stolt över dig! Pöss på... örat <3

2009-11-11 @ 08:42:20
Postat av: CrimsonAnna

Hade också en vissen kväll ikväll men jag tror att vi båda kan resa oss-ha det gott.

2009-11-11 @ 21:54:13
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0